Mentoraat ‘Mensfotografie’ door Mariet Wielders

In november 2025 ging het mentoraat ‘Mensfotografie’ onder leiding van Mariet Wielders van start. Tijdens dit traject onderzochten de deelnemers hoe zij mensen kunnen vastleggen in hun echte emoties: beelden die iets van de ziel zichtbaar maken. Dit heeft geleid tot een aantal mooie fotoseries en persoonlijke verhalen.
Enkele deelnemers hebben hun werk verwerkt in een presentatie, die via onderstaande link te bekijken is. 

Een presentatie brengt twee vrijwilligers in beeld die zich inzetten voor het bevorderen van de biodiversiteit in hun wijk. Een andere vertelt het verhaal van een buurvrouw die blijft pendelen tussen haar oude en nieuwe (t)huis. Verder is er een impressie van marktmensen en en wordt Jan in het zonnetje gezet.